Melita logo

MeLiTa

Učne ure

  1. Argumentacija: Balon medijske pismenosti

    To je igra kritičnega razmišljanja, pri kateri se učenci_ke pretvarjajo, da predstavljajo določeno medijsko hišo ali ponudnika vsebine, in drugim dokazujejo, da jih je vredno obdržati v balonu, ki strmoglavlja.

  2. Argumentacija: Logične zmote v argumentih

    Ta učna priprava je osredotočena na učenje, kako prepoznati pogoste logične zmote v medijskih vsebinah, pa naj gre za članke z novicami, komentarje uporabnikov_ic ali objave v družabnih medijih.

  3. Argumentacija: Napredna argumentacija

    Po spoznavanju osnov argumentacije lahko učenci_ke še naprej razvijajo svoje veščine in ustvarijo še globlje in bolj premišljene argumente.

  4. Argumentacija: Osnovna struktura argumentov

    Razumevanje osnov argumentiranja je nujno za izboljšanje medijske pismenosti. Učenje o oblikovanju (in zavračanju) argumentov učencem_kam nudi orodja za kritično vrednotenje in analizo argumentov, predstavljenih v medijskih vsebinah. Medijska sporočila pogosto vsebujejo prepričljive elemente, namenjene oblikovanju mnenj, prepričanj in vedenja. Z razumevanjem osnovnih gradnikov argumentov lahko posamezniki_ce bolje ocenijo veljavnost, logiko in namen argumentov, na katere naletijo v medijskih vsebinah.

    Tu je lahko pristop, ki temelji na debati, zelo koristen. Ker so argumenti gradniki vsake debate, je učenje, kako jih oblikovati in zavračati, ključni poudarek izobraževalnih metod, ki temeljijo na debati. Ta lekcija učencem_kam pomaga vstopiti v svet argumentacije.

  5. Argumentacija: Zanikanje argumentov

    Poleg tega, da se učenci_ke naučijo sestavljati in prepoznavati zdrave argumente, bi morali obvladati tudi razstavljanje argumentov, v njih opaziti napačno logiko in šibke utemeljitve. Ta učna priprava omogoča učencem_kam, da opazijo in ovržejo argumente iz člankov v novicah.

  6. Bingo klikvab

    Ta dejavnost je zabavna za vaše učence_ke, da vadijo tisto, kar so se naučili v učni uri »Klikvaba«. Najti morajo primere običajnih strategij, uporabljenih v besedilih klikvab.

  7. Debata o »pretoku« medijev: Obžalujemo porast spletnih platform za pretakanje video vsebin.

    Ta učna priprava govori o organizaciji debate na temo spletnih platform za pretakanje video vsebin. Poleg navodil vsebuje tudi argumente za obe strani, ki vam bodo v pomoč pri pripravi.

  8. Debata o akademskem piratstvu: Verjamemo, da je legitimno piratizirati akademske članke

    Ta učna priprava govori o organizaciji debate na temo moralnosti akademskega piratstva. Poleg navodil vsebuje tudi argumente za obe strani, ki vam bodo v pomoč pri pripravi.